Followers

I Believe-irfan Makki Ft. Maherzain Mp3

Monday 11 July 2011

Amierul Mukminin

Thanks Amierul Mukminin !!!


"and i just want to say,
just strive for your excellence 
in medical until the end of the world , 
and..
you're ( Amierul Mukminim ) always on my mind "

Truthly :: Fen NinetyOne Fen
http://norafandi-fendy.blogspot.com/




 telah mengajar diri-ku banyak mengenai blogger ...
hanya kenal melalui Group Of Pejuang Islam ....
yang uniknya, sapa la yang add aku join group tu...
dh la semuanya majority bdk Sek Puchong Perdana,
but aku rasa aku sorang je tersesat masuk...
nie mesti kerja member2 aku yang saja nk melibatkan aku dalam semua menda2 nie..
Seyezly, aku mmg x suke join group yang aku x kenal, tapi Alhamdulillah la akhir nya aku ok gak.....
hope persahabatan akan berkekalan sehingga ke akhirnya..amin..

:: Your greatest song ::: Can You Feel the Love Tonight – Elton John ::

2 comments:

  1. sama2 sye tak sangka abng buat mcm nie....terima kasih.

    ReplyDelete
  2. itu sbgai tanda penghargaan abg buat adik yang tlh mengajar abg nk buat balik blogger..bukan semua yang sanggup luangkan masa nk ajar menda2 remeh ni..sama-sama....

    ReplyDelete